Ми дотримуємося Закону України Про захист прав споживачів та діємо щодо його вказівок.
Обмін та повернення товару належної якості можливий лише тільки в тому випадку, якщо:
- ви зберегли чек або накладну,
- товар не має ознак використання,
- відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості, відбитки пальців;
- знаходиться в одноразовому (блістерному) пакуванні – якщо упаковка не розкривалась;
- збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості.
Товар можна повернути Новою Поштою або в пункт видачі протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Для відправки товару необхідно зателефонувати за телефоном +38 063 782-10-71 і отримати реквізити для відправки повернення у менеджера або написати нам у Viber чи Telegram